19 grudnia 2016

12 przepisów na świąteczne wypieki

Boże Narodzenie już za niecały tydzień, więc czas pomyśleć o świątecznych wypiekach.
Dzisiaj chciałabym Wam zaproponować moje przepisy na przepyszne wypieki. Wszystkie przepisy są sprawdzone, a ciasta z nich pieczone zawsze się udają.
Nie będą to przepisy na klasyczne świąteczne ciasta, bo myślę, że znajdziecie mnóstwo takich przepisów w internecie.
Znajdziecie natomiat 12 innych propozycji, które idealnie pasują na świąteczny stół!
Pytanie: dasz się skusić na moje wypieki ?



Spodobało się ? Podaj dalej!

Polecam również:
12 nietradycyjnych potraw na święta 

Zapraszam do dołączenia mojej grupy facebookowej - Włochy po mojemu ;-)

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)

1 komentarz:

  1. A znalazło by się coś na zimno tj. z pominięciem pieczenia?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.