19 lipca 2016

Moje ulubione przepisy na cukinię


Uwielbiam cukinię pod każdą postacią.
To chyba najbardziej wdzięczne warzywo w kuchni zaraz po moim ulubionym pomidorze.
Surowa, smażona, grillowana czy marynowana – zawsze chętnie zjem.
Jest wiele przepisów z wykorzystaniem cukinii, ale ja zawsze lubię stawiać na prostotę.
Postnawiłam zgromadzić dla Was w jednym wpisie wszystkie moje ulubione przepisy z wykorzystaniem tego wdzięcznego warzywa.


Na blogu jest o wiele więcej tych przepisów, ale to te należą do moich ulubionych ;-)
Jeśli macie ochotę ugotować coś z cukinii to zapraszam ;-)




Spodobało się ? Podaj dalej!

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.