13 maja 2013

Caprese i szparagi

Dziś chciałabym Wam polecić kolejny przepis z udziałem szparagów.
Danie szybciutkie do zrobienia, które fajnie się prezentuje na talerzu - caprese z dodatkiem szparagów.
Proste i smaczne. Co Wy na to ?




Składniki:
  • oliw
  • gałązka świeżego rozmarynu 
  • ser mozzarella 
  • pomidor 
  • zielone szparagi
  • sól i pieprz
Nie poddaje ilości, tutaj sami musie zobaczyć, jakiej wielkości wieże chcecie.  

Przygotowanie:

Do małej miseczki wlewamy olej i dodajemy do niego rozmaryn pokrojony na małe kawałeczki. 
Myjemy szparagi. Odcinamy twarde końcówki i obieramy. 
Każdy szparag pokroiłam na 3 części. 
Gotujemy osoloną wodę i gotujemy w niej 5 minuty szparagi. 
Następnie odcedzamy i wrzucamy do miseczki z lodowatą wodą. 
Moje były lekko twarde, fajnie się to komponuje z pomidorem i mozzarellą. 
Kroimy pomidory, doprawiamy solą i pieprzem, w ten sposób odejdzie od nich woda. Odcedzamy mozzarellę i kroimy na plastry. 
Na talerzu układamy plaster pomidora, polewamy marynowanym olejem, następnie plaster mozzarelli i znowu polewamy olejem. 
Na samym końcu szparagi. Następnie znowu pomidor, mozzarella i szparagi, tak dopóki wolicie.

Spodobało się ? Podaj dalej!

Zapraszam do dołączenia mojej grupy facebookowej - Włochy po mojemu ;-)

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)






6 komentarzy:

  1. Całkiem fajny, smakowity pomysł :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki smaczny;-)
      Akurat na letnie dni;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Aż zal taką piękną wieżyczkę zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żalu nie miałam, bo lubię takie dania;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dzieło sztuki, które smakuje niesamowicie, jak ktoś lubi takie dania;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.