1 grudnia 2012

Niesamowity lek - mrożona cytryna

Dostałam dziś wiadomość z poniższą treścią. 
Zrobiła na mnie niesamowite wrażenie, dzielę się nią z Wami. Już dzisiaj przetestuję a czas pokaże czy prawda... 






"Wielu zawodowców w restauracjach używa całą cytrynę i nic z niej nie wyrzuca. Jak to robią? Wkładają całą cytrynę do zamrażarki!!! Zrób to samo!
Kiedy jest ona już zamrożona, weź tarkę i utrzyj na niej całą cytrynę (nie obieraj skórki) i posyp tą utartą masą swoje jedzenie (sałatkę, lody, zupę, dania rybne, mięsne, sosy, whisky, wino ……. )
Całe jedzenie zyska niespodziewanie cudowny smak, którego nigdy wcześniej nie doświadczyłaś.
Co jest główną zaletą w jedzeniu całej cytryny, poza walorami smakowymi? Skórka cytryny zawiera 5 do 10 razy więcej witamin niż sok z cytryny!!
Wykonując tę prostą procedurę z mrożeniem całej cytryny, ucieraniem jej i dodawaniem tego do swojego jedzenia czy picia, możesz spożywać wszystkie odżywcze składniki i być zdrowsza.
Tak więc włóż swoją umytą cytrynę do zamrażalnika i dodawaj do jedzenia codziennie. To klucz, aby twoje jedzenie było smaczniejsze, a ty żebyś żyła dłużej i była zdrowsza.Lepiej późno niż wcale. 
Cytryna jest cudownym produktem zwalczającym komórki rakowe. Jest 10000 razy silniejsza niż chemoterapia.Dlaczego o tym nie wiedzieliśmy? ...bo wielkie firmy farmaceutyczne i laboratoria są zainteresowane wytwarzaniem sztucznych produktów co przynosi im wielkie zyski.
Teraz możesz pomóc przyjaciołom poprzez poinformowanie ich o korzystnym wpływie cytryny i jej soku w zapobieganiu chorobom nowotworowym, szczególnie w przypadku nowotworów jelita, piersi, prostaty, płuc i trzustki. 
Cytryna jest skutecznym środkiem przeciwko ludzkim pasożytom i robakom. Jest także znana jako środek zwalczający drobnoustroje, zakażenia bakteriami oraz grzybami.Reguluje też ciśnienie krwi obniżając je oraz działa jako środek przeciw depresjom, stresom czy zaburzeniom nerwowym.
Owoce drzewa cytrynowego działają 10000 razy niż Adriamycyna - lek używany przy chemoterapii, powodujący zwolnienie wzrostu komórek nowotworowych. Co jest jeszcze bardziej zdumiewające, cytryna zwalcza tylko złośliwe komórki rakowe i nie powoduje żadnych skutków ubocznych dla normalnych komórek organizmu.
Tak więc umyj dobrze cytrynę, zamroź ją i utrzyj na tarce.Twoje całe ciało podziękuje ci za to i będzie cię kochać.
Całe życie się uczymy."  


2 komentarze:

  1. Fajny pomysł :)
    Ale nie odważyłabym sie napisać, że skórka z cytryny jest silniejsza i lepsza od chemii nie będa lekarzem, naukowcem lub znawca tematu bo takie informacje moga zwyczajnie kogos zabić, kto zrezygnuje z leczenia medycznego i zacznie tylko zjadac skórkę od cytrtyny to raz
    dwa cytryny u nas nie rosną, tylko przypływają a żeby przypłynąć w dobrym stanie cytrtyny sa pryskane mega chemią, która być może przenika do środka a juz z pewnością do skórki.
    Myjąc cytrynę ciepła woda czy parząc ją możemy też zabijać nie tylko chemię ale tez np. wit C. więc zwyczajnie trzeba przymykac oko na rewelacje o leczeniu raka cytryną w PL.
    Jeśli ktos w australii hoduje cytrynę to inna sprawa ale w zimnej PL ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie karzę tego robić, napisłam,że dostałam tą wiadomość,jak w życiu trzeba do wszystkiego podchodzić z dystansem a tak czy inaczej nie zastepować chemioterapii, i tak nie jest napisane.Zresztą jest wiecej głupot czasami napisanych w internecie.Są napisane korzystne wpływy cytryny na życie a nie że tak trzeba robić,dla mnie twoja wypowiedz to zwykły moralizm. Napewno w życiu używałas - eś skórkę z cytryny i nigdy tym sie nie przejmowałas - eś...zresztą jak każdy owoc.Jakby człowiek by tak chciał podchodzić do życia to by nigdzie nie pojechał i nic nie zjadł.Jak robisz ciasto gdzie w przepisie trzeba użyć skórkę z cytryny to jej nie używasz, a może użyjesz aromatu o smaku cytryny? Gdzie wieksza chemia? Ja się podpisuje pod moim postem a ty pod Twoim komentarzem? Przynajmniej nickname,żebym wiedziała jak się mam zwracać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.