poniedziałek, 26 lutego 2018

30 zdjęć, które przekonają Cię, że warto jechać na Teneryfę

Jeśli zastanawiasz się, czy warto jechać na Teneryfę, wiedz jedno – warto.
Teneryfa ma wiele do zaoferowania. Nie tylko piękne plaże. Nie tylko wulkan Teide.
Nie chodzi wyłącznie o zmianę klimatu czy zapierające dech w piersiach widoki.
Teneryfa intryguje i zachwyca swoją różnorodnością.
Uwiodą Cię urokliwe i maleńkie miasteczka, jak i przepiękne panoramy górskie.
Przedstawiam Wam zdjęcia, które wykonałam na Teneryfie. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
Usiądź spokojnie, weź kubek z kawą i zobacz to...a później kupuj bilet !

Teide
Teide
Widoki z Teide
Widoki z Teide
Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:
  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku lub google+. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu.
Pozdrawiam
Renata
Share:

2 komentarze

Unknown pisze...

Jeejuu, cudne zdjęcia! Teraz już jestem pewna, że muszę się tam wybrać ;))

Kalejdoskop Renaty pisze...

Dziękuję bardzo 😉 A kierunek jak najbardziej zasługuje na uwagę!

Pozdrawiam serdecznie

Renata

Kalejdoskop Renaty