środa, 10 stycznia 2018

Skutery śnieżne w Dolomitach - czy warto ?

Wyobraź sobie sytuację, w której mkniesz po śniegu, podziwiając jednocześnie niesamowite piękno Dolomitów. Brzmi nieźle, prawda? Dolomity są idealnym miejscem na wakacje dla żądnych wrażeń podróżników z całego świata. Ilość aktywności jest niemal nieskończona. Jedną z przyjemności jest wyprawa na skuterach śnieżnych po górskich trasach z pięknymi widokami na Tre Cime di Lavaredo.
Wypożyczając szybkie skutery śnieżne z kierowcą, wyposażonym w odpowiednie wózki do przewozu ludzi, można dotrzeć do najwyższych schronisk górskich. Przepiękna i sugestywne trasa, która najpierw wije się w lesie, a następnie wspina się do góry.  Szybka przejażdżka w pięknych Dolomitach? 
Świetnej zabawa oraz możliwość ujrzenia pięknych widoków? Czy trzeba było mnie namawiać na to szaleństwo ? 
Oczywiście, że nie. Zresztą zobaczcie sami na zdjęcia.






Czy warto ? 
Pewnie, że tak. Koszt 40 euro na osobę. Czas trwania 1 godzina. 20 minut jazdy w jedną stronę + postój na górze. My jechaliśmy do schroniska Auronzo.
Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:
  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że ten wpis jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku lub google+. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje.
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu.
Uściski

Renata




Share:

Brak komentarzy

Kalejdoskop Renaty