wtorek, 5 kwietnia 2016

Jajka faszerowane kiełkami rzodkiewki z makiem

Dziś chciałbym Wam zaproponować wspaniały sposób na jajka faszerowane kiełkami rzodkiewki.
Lubię czasem takie proste smaki.
Faszerowane jajka są idealne nie tylko na Wielkanoc, ale również na niedzielne śniadanie.
Zamiast majonezu użyłam naturalnego jogurtu, dodając faszerowanemu jajku lekkości.
Na samym końcu posypałam jajka makiem, łamiąc w ten sposób ich smak.
Zapraszam ;-)

Składniki:

  • 4 jajka
  • 1 garść kiełków z rzodkiewki 
  • 2 łyżki naturalnego jogurtu 
  • słodka papryka do smaku 
  • sol i pieprz do smaku 
Dekoracja:
  • kiełki lucerny
  • mak 

Przygotowanie:

Jajka delikatnie wkładamy do wrzącej wody i gotujemy 10 minut, obieramy ze skorupek, kroimy wzdłuż na połówki.
Żółtka wkładamy do miseczki i rozdrabniamy widelcem.
Kiełki opłukujemy, osuszamy i kroimy na drobno.
Dodajemy do żółtek, doprawiamy solą, papryką i pieprzem.
Na koniec dodajemy jogurt, mieszamy i powstałym farszem wypełniamy połówki białek. Dekorujemy kiełkami rzodkiewki i posypujemy makiem.
Smacznego!

Spodobało się ? Podaj dalej!


Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie: 

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę. 
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu.
  • Śledź mnie na Instagramie @kalejdoskoprenaty
  • Otrzymuj ‚List z Włoch’ zapisując się na newsletter

Pozdrawiam 


Renata

 
 
Share:

Brak komentarzy

Kalejdoskop Renaty