piątek, 20 grudnia 2013

Compilation świąteczna

Co Wy na compilation świąteczną ? Tak sobie pomyślałam, że podzielę się dziś z Wami moją compilation świąteczną, te piosenki, które wprowadzają mnie w świąteczny nastrój. Co Wy na to ?
Jeśli macie jakieś propozycje mile widziane w komentarzach.



Wham - Last Christmas
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone by Liberty Team
We wish youa merry christmas
Bing Crosby - White Christmas
CyndiLauper - Early Christmas Morning
CyndiLauper - Silent Night
USA FOR AFRICA - We Are The World
Celine Dion - So This Is Christmas
Mariah Carey - O Holy Night
Mariah Carey -Santa Claus Is Coming To Town 
Renee Olstead - Christmas in love
Dean Martin - Let it Snow!
U2 - I Believe In Father Christmas
Coldplay - Christmas Lights
Love Actually (8/10) Movie CLIP - All I Want for Christmas is You
Billy Mack - Christmas is all around
Andy Williams - It's the most wonderful Time of the YearEartha Kitt - Santa Baby
Jingle bells , Jingle bells
I'm Dreaming Of A White Christmas - The Drifters - Home Alone
Train - Shake up Christmas
Nat King Cole - Frosty The Snowman
Bing Crosby and The Andrews Sisters - Here Comes Santa Claus
Cascada - Last Christmas
Jingle Bell Rock - Home Alone Soundtrack
Somewhere In My Memory - John Williams
Brenda Lee - Rockin' Around the Christmas Tree
Michael Bublé - It's Beginning To Look A Lot Like Christmas
The Eurythmics -Winter Wonderland
John Lennon - Happy Christmas (War Is Over)


Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)



Share:

8 komentarzy

Anonimowy pisze...

Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You - tą uwielbiam i zazwyczaj jak ją usłyszę to chodzi potem za mną cały dzień.

Pozdrawiam ;)

hemma Hos Johanssons pisze...

Mojej ulubionej nie znalazłam. Chodzi o Driving home for christmas Chrisa Rea ;) Poza tym do zmęczenia gram od miesiąca świąteczną płytę Michela Buble.

pola pisze...

Oj tak, Driving home... koniecznie! I Feliz Navidad Celine Dion też koniecznie :)

Majana pisze...

A moja ulubiona to Melanie Thornton - Wonderful Dream. :)http://youtu.be/YiBoWNo6xDs

Aneta pisze...

A ja kocham "Jest taki dzień" Czerwonych gitar, "Pada śnieg" Górniak, tytułu nie znam, ale leci to mniej więcej tak " jadą jadą konie, góralskie koniki, hej jadą panny wozem, przy nich janosiki"

Kasia S, pisze...

Spokojnych oraz smacznych świat życzymy !

Pozdrawiamy serdecznie...... ho ho ho
Tapenda

Kalejdoskop Renaty pisze...

Dziękuję bardzo :-)

Eva Cava pisze...

Ja uwielbiam Band Aid z 84roku i pierwszą wersję Do they know it's Christmas :) Pozdrawiam serdecznie z Perugii

Kalejdoskop Renaty