niedziela, 13 października 2013

Pappardelle czekoladowe z serem gorgonzola i orzechami włoskimi


Scroll down for English

Dziś zapraszam Was na coś niezwykłego. Eksplozja smaków i kolorów zachwyca podniebienia tych, którzy chcą spróbować tę niezwykłą kombinację. Makaron z czekoladą, orzechami i gorgonzolą — to danie oryginalne, które możecie podać na specjalne okazje, kiedy chcecie zaskoczyć gości. Zapraszam ;-)


Składniki dla 2 osób :
Przygotowanie : 

Wstawiamy osoloną wodę na makaron. W czasie, kiedy gotuje się woda, na głębokiej patelni rozgrzewamy masło. Dodajemy śmietanę i dokładnie mieszamy. Następnie dodajemy ser gorgonzola. Całość podgrzewamy, aż do roztopienia sera. Doprawiamy pieprzem.
W międzyczasie do blendera lub malaksera wkładamy orzechy laskowe. Miksujemy przez 30 sekund, a następnie zgarniamy do środka orzechy laskowe ze ścianek i miksujemy kolejne 10 sekund. Na samym końcu dodajemy orzechy włoskie do sosu. Makaron gotujemy w osolonej wodzie, następnie odcedzamy. Odcedzamy makaron, zachowując trochę wody z gotowania, na wypadek, gdyby sos był zbyt gęsty. Wrzucamy makaron do sosu i mieszamy. Podajemy natychmiast.


Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny:)

In the English version
 

Pappardelle chocolate with gorgonzola cheese and walnuts

Ingredients for 2 persons:

Directions: 

Cook the pasta in a large pot of salted, boiling water until al dente. Add walnuts to a food processor and pulse until finely ground. Melt butter in a large skillet over medium-high heat. Add the gorgonzola cheese and mix thoroughly. At the end add the cream and the walnuts. Season with salt and pepper. Drain pasta and mix with the sauce. Share the plates. Serve immediately.

Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:
  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę. 
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu.
Pozdrawiam 

Renata
Share:

3 komentarze

Agnieszka F. pisze...

jeju, w życiu nie przypuszczałam, ze może być makaron czekoladowy!
dziękuję za świetny przepis - na pewno spróbuję!!

Wiewióra pisze...

mmmm musi być skandalicznie pyszny!!!

Majana pisze...

Jaki fajny jest ten makaron! :)

Kalejdoskop Renaty