6 czerwca 2016

Lemoniada cytrynowo - miętowa

Zaczynają się upały, więc pora na orzeźwiające napoje.
Aby zaspokoić pragnienie, proponuje Wam pyszną lemoniadę cytrynowo - miętową.
Taka lemoniada świetnie gasi pragnienie i orzeźwia.
Zapraszam ;-)


Składniki:
  • soku ze 3 świeżych cytryn
  • 15 g świeżych listków mięty 
  • 5 łyżek brązowego cukru 
  • 1 litr wody lekko gazowanej 
  • kostki lodu
Przygotowanie:

Miętę dokładnie myjemy.
W dzbanku umieszczamy cukier i liście mięty. Mieszamy.
Jeśli wolimy kwaśne napoje lemoniadęnie dodajemy brązowego cukru.
Z cytryn wyciskamy sok. Dodajemy sok do cukru i mięty. Mieszamy.
Dodajemy wodę mineralną. Wstawiamy na chwilę do lodówki.
Rozlewamy do szklanek.
Możemy również dodać kostki lodu zamrożone wcześniej z miętą.

Spodobało się ? Podaj dalej!

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-) 


4 komentarze:

  1. pakuję beztrosko całą łodygę mięty do 1,5 butelki wody i gotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrynę też ?

      Pozdrawiam serdecznie

      Renata

      Usuń
    2. nie, samą miętę, nic innego nie dodaję

      Usuń
  2. Fgajny pomysł. Ja ostatnio wymyśliłam właśnie wodę mineralną z lodem, cytryną i miętą, tylko bez cukru w skąpych propracjach składników... Mąż lubi :) Ja też. Spróbuję i powyższego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.