sobota, 5 grudnia 2015

Wywiad z Ewą autorką bloga "Life Good Morning"

Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym wywiadem z cyklu "Portrety inspirujących i utalentowanych blogerów czyli 20 pytań do...".
Kolejną inspirującą osobą jest Ewa autorka bloga "Life Good Morning".
Ewa to osoba pełna pozytywnej energii, niespokojny duch, podróżniczka, poszukiwaczka przygód.
Determinacja i optymizm czynią ją niezwykle inspirującą kobietą.
Jej blog jest bardzo osobisty, ale zarazem bardzo profesjonalny.
U Ewy nawet jednodniowy wypad za miasto może być niezapomnianą przygodą.
Postanowiłam zaprosić Ewę do mojego cyklu wywiadów, ponieważ wierzę, że każdy może czerpać z niej inspirację.

Burano

Kim jest zatem Ewa?
Kwestionariusz


Imię i nazwisko/przydomek blogowy: Ewa/Travelling Milady
Blog: http://lifegoodmorning.blogspot.com/
Ulubiony film: Gran Torino
Ulubiona książka: ostatnio wszystkie Jo Nesbo
Ulubiona muzyka: metal, rock
Ulubiona kuchnia: śródziemnomorska
Ulubione danie: wciąż szukam, uwielbiam poznawać nowe smaki
Podróż marzeń: Nowa Zelandia
Piwo czy wino ? Wino czerwone wytrawne
Góry czy morze ? Kocham jedno i drugie.
Ranek, czy wieczór? Wieczór
Kot czy pies? Pies
Ulubione miejsce w Polsce? Toruń
Relaksuję się przy…aktywności fizycznej
Miejsce, w którym mogłabym zamieszkać na dłużej to...Skandynawia, Malta, Włochy.
Gdybym mogła usiąść przy kawie z jakąś inspirującą osobą, byłaby to...OscarWilde, z powodu jego słynnej ironii, ciętej riposty i odwagi do bycia sobą.
Umiejętność, którą chciałabym rozwinąć, to…stolarstwo :-) 

Rzym
Wywiad
Witaj Ewo,
dziękuje, że się zgodziłaś na rozmowę.
No to zaczynamy. Twój blog istnieje od 2012 roku.


1.Kiedy i skąd ogólnie wziął się pomysł na bloga? Co Cię zainspirowało do jego założenia?

Pomysł na bloga wziął się po dość trudnych dla mnie życiowych przejściach, kiedy to pojechałam odreagować na Maltę. Spłynęły tam na mnie taka energia i szczęście, że zapragnęłam podzielić się nimi z innymi. To było bardzo metafizyczne doświadczenie, które do dziś wraca do mnie wyłącznie w podróży. Ewentualnie przy winie, ha ha:)

2.Jak wyglądały Twoje pierwsze kroki z blogowaniem?

Pierwsze kroki z blogowaniem były dość spontaniczne w pisaniu, jednak mozolne w kwestiach technicznych. Zarwałam wówczas wiele nocy próbując nadać stronie zadowalającą formę.

3.O czym był Twój pierwszy post ?

Mój pierwszy post to było powitanie. Kolejne dotyczyły oczywiście Malty. Mam do niej wielki sentyment. http://lifegoodmorning.blogspot.com/2012/10/keep-calm-and-carry-on.html

4.Kto był dla Ciebie inspiracją przy prowadzeniu bloga, a może nie patrzyłaś na konkurencję, tylko robiłaś swoje.

Jedyne co mnie zainspirowało to podróż na Maltę.

5.Jakie błędy w blogowaniu najwięcej Cię nauczyły przez te lata ?

Ciężko tu mówić o błędach, ponieważ nie wiem jak powinno wyglądać idealne prowadzenie bloga. Ja cały czas robię to, co uważam za słuszne, blogowanie bardzo rozwija i staram się z tego korzystać. Nauczyłam się natomiast, że nikt nie lubi przydługich tekstów:)

6.W jaki sposób czytelnicy motywują Cię do pisania i czy jest Ci to potrzebne?

 
Motywują i to bardzo. Przede wszystkim ludzie są dla mnie inspiracją, uważam, że z każdej interakcji można wynieść jakąś lekcję, Potrzebuję informacji zwrotnej, którą otrzymuję w komentarzach, aby wiedzieć czy to co robię komukolwiek przynosi korzyść. Nie piszę pamiętnika, więc cieszy mnie, jeżeli moje teksty okazują się przydatne.

7.Czy zwracasz uwagę na komentarze? Jaki najmilszy komentarz dostałaś?
Oczywiście zwracam, choć nie zawsze mam czas odpisać, za co z góry przepraszam. Było kilka takich, które pozytywnie wbiły mnie w fotel i dotyczyły głownie tego, że ktoś poczuł się na tyle zainspirowany moim postem, aby wyruszyć do danego miejsca.

8.Czy spotkałaś się z krytyką? Jak ją przyjęłaś?

Spotkałam, choć były to tak rzadkie przypadki, że aż sama się dziwię. Przyjęłam zwyczajnie, nie urodził się jeszcze taki co by wszystkim dogodził.

9.Czy masz jakieś plany na przyszłość związane z blogowaniem?

Nie mam, działam spontanicznie i żyję dniem dzisiejszym.

10.Jak radzisz sobie z dniami, w których nie masz ochoty pisać tzw. brak weny?

Zdarza mi się brak weny, biorę ją wtedy na przeczekanie. Często jednak wystarczy coś przeczytać, a najlepiej dokądś pojechać, aby wróciła ze zdwojoną siłą.

11.Jaka najmilsza rzecz Cię spotkała do tej pory związana z blogowaniem?

Poznałam fenomenalnych ludzi, których pewnie nigdy bym nie spotkała, gdyby nie blog.

12.Co poradziłabyś mniej doświadczonym blogerom, którzy chcą zacząć pisać?

Jeśli mogę coś poradzić to, aby nie wzorowali się na nikim tylko robili to co czują i szli własną drogą. Aby nie szukali inspiracji, ale sami stali się inspiracją, przez to, kim są.


Teraz pytania niezwiązane z blogowaniem.

 13.Gdy obserwuje obserwuje na około ilość niezadowolenia życia, marudzenia i nieumiejętność dostrzegania fajnych rzeczy, to tym bardziej chce wiedzieć. Co uszczęśliwia Ewę....

Uszczęśliwia mnie brak złych wiadomości, zdrowie, podróże, bliscy ludzie, dobre jedzenie, ale tak samo zwyczajne chwile. Prawie we wszystkim znajduję powód do radości, więc bardzo dużo się śmieję i choć dla wielu to przejaw patologii to nie wyobrażam sobie siebie w innym wydaniu. Najczęściej po prostu budzę się rano, rozglądam dookoła i czuję wdzięczność, że mam szansę przeżyć kolejny dzień i może nieco... spoważnieć ;-)

14. Czy masz inne pasje, poza blogowaniem, którymi chciałabyś ze mną się podzielić?

Rękodzieło, sport, fotografia
 
Caorle
15. Zdania, które warto mówić w życiu, ale ich nie mówimy ?

"Kocham Cię" do ludzi, którzy są nam na tyle bliscy, że myślimy iż już nie musimy tego mówić, "Jesteś wyjątkowy/a" - bez względu na to co myślą inni, "Lubię Cię" praktycznie nie spotykam tego zwrotu w innych relacjach, niż damsko-męskich oraz "Przepraszam i dziękuję"- tak proste i trudne zarazem.

16. Kogo byś zabrała w swoją podróż marzeń? I dlaczego?

Tego, kto potrafiłby to docenić równie mocno, jak ja.

17. Miejsce, które odwiedziłaś i zostawiłaś tam swoje serce ?

W każdym po trochu, ale z pewnością Malta i Włochy.

18. Najbardziej zabawna sytuacja, która rozbawiła Cię w trakcie Twoich podróży ?

Kiedy celnik na granicy ukraińsko-rumuńskiej zobaczył nas podróżujących w autobusie, w którym przemycano papierosy i alkohol. Prawie umarł ze śmiechu, a my z nim.

19. Pytanie, które powinnam Ci zadać a Ci nie zadałam ?
 

Czy ktoś to w ogóle przeczyta? Miejmy nadzieję, że tak:)
Jak najbardziej! Wywiady cieszą się ogromną popularnością na moim blogu.
 
 
20. Dla odmiany, masz ochotę Ty mi zadać jakieś pytanie?


Twój przepis na szczęście?
Bycie sobą ;-)


Dziękuję Ci Ewo za ten inspirujący wywiad, który przybliżył nam Twoją osobę.
Mam nadzieję, że przyniesie wiele inspiracji i nowych pomysłów moim czytelnikom!
Źródłem pięknych zdjęć do wywiadu jest oczywiście Ewa.

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)


Share:

1 komentarz

Ewa (lifegoodmorning) pisze...

Serdecznie dziękuję Renatko. Przede wszystkim za to, że dostrzegasz innych i wszędzie znajdujesz inspirację.

Kalejdoskop Renaty