28 grudnia 2015

Ogłoszenie konkursu "Z czym kojarzy Ci się Toskania?"

Witam serdecznie;-)
Dziś chciałabym ogłosić zwycięzców mojego ostatniego konkursu.
Parę tygodni temu prosiłam Was o komentarze na pytanie "Z czym kojarzy Ci się Toskania?" 

Nawet sporo komentarzy pojawiło się pod danym postem . Nie łatwo było wybrać.
Jednak zwycięzcą jest:Belnianka Marzena
Oto komentarz zwycięzcy:"Toskania mnie kojarzy się z chlebem maczanym w oliwie i popijanym czerwonym winem. Brzmi banalnie, ale podczas mojej pierwszej wizyty we Włoszech taką właśnie potrawę skosztowałam i się w niej zakochałam. Odwiedziliśmy wtedy gospodarstwo agroturystyczne w Toskanii. Mogliśmy tam kupić ich domowej roboty wino, do którego serwowano właśnie tą oliwę z domowej roboty chlebem. Niestety nie było mnie wtedy stać, żeby tam sobie kupić oliwę, albo wino. Pomyślałam, że kupię sobie taką w Polsce. Niestety żadna inna kupiona w polskim sklepie oliwa nie dorównała smakiem tamtej pierwszej skosztowanej w Toskanii, mimo że parę w życiu ich kupiłam. Tamta pachniała słońcem i rozbudzała tak kubki smakowe, że chciało się ciągle i ciągle sięgnąć po jej kolejny kęs. Mam nadzieję, że kiedyś tam jeszcze pojadę i ją skosztuję."


Proszę skontaktować się ze mną jak najszybciej(w ciągu 4 dni!).

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.