wtorek, 3 lutego 2015

Mój start w blog roku 2014

Moi drodzy!
W tym roku postanowiłam zebrać siły i przystąpić do konkursu BLOG ROKU 2014.
Kalejdoskop Renaty bierze udział w konkursie w kategorii kulinarne, której jurorem w tym roku jest Karol Okrasa.

Czemu to robię ?
Sama siebie pytam ale z drugiej strony czemu nie ?
Blog ma już dwa lata, wiele osób zagląda, czemu nie poszerzyć grono osób i nie zrobić sobie trochę reklamy.
Blog może w grafice nie jest za piękny ale uważam, że nie o to chodzi. Ponoć nie szata zdobi człowieka.
Uważam, że ma dużo ważnych informacji. Przepisy Wam się podobają, tak wnioskuje z Waszych wiadomości czy komentarzy.
Staram się ciągle go ulepszać, dodawać nowe przepisy i uczyć się nowych rzeczy, którymi zawsze się z Wami dzielę!
Od założenia zamieściłam tu prawie 500 wpisów.
Wiele się nauczyłam, rozwinęłam swoje umiejętności kulinarne i poznałam mnóstwo cudownych ludzi.
Zrobiło się Was tu sporo przez ten czas, co mnie bardzo cieszy i każdego dnia zaskakuje.
Chciałam bardzo Wam podziękować za tyle miłych wiadomości, które mi przysyłacie, oraz za wszystkie Wasze komentarze.
Aby przejść do II etapu Konkursu, który opiera się na głosowaniu SMS-owym, muszę uzyskać jak największa liczbę Waszych głosów.
Od dziś można zagłosować na mojego bloga wysyłając sms w konkursie BLOG ROKU 2014 w kategorii kulinarny.
Zatem zgłaszam się do Was z prośbą o Wasz głos.
Głosowanie SMS będzie prowadzone od dzisiaj 3.02.2015 r. od godz. 15:00 do dnia 10.02.2015 r. do godz. 12:00.
Byłabym szczęśliwa jeśli zagłosowalibyście na moją stronę oddając głos za pomocą SMS o treści E11128(proszę nie wstawiajcie w treści SMS spacji) na numer 7122 (całkowity koszt SMS-a to 1,23 zł brutto).
Dochód z głosowania zostanie przeznaczony na Fundację Dzieci Niczyje.
Mam nadzieję, że zagłosujcie na mnie.

Pozdrawiam serdecznie

Renata.
Share:

Brak komentarzy

Kalejdoskop Renaty