11 grudnia 2014

Bagietka wypełniona salsiccią

Dziś chciałabym Wam zaproponować smaczny pomysł na przystawkę.
Bagietka wypełniona salsiccią czyli bagietka wypełniona farszem z mieszanego mięsa mielonego.
Przystawka jest banalnie prosta do zrobienia i smakuje niebiańsko, z pewnością przypadnie do gustu Waszym gościom.
Możecie przygotować ją wcześniej i zamrozić.
Zapraszam ;-)



Składniki:
  • 1 bagietka
  • 400 g salsiccia(surowa kiełbasa włoska)
Jeśli nie macie salsicci to potrzebne do farszu Wam będzie:
  • 400 g mieszanego mięsa mielonego
  • 4 ząbki czosnku
  • 100 ml wina białego
  • 2 jajka do smażenia
Przygotowanie:

Bagietki kroimy na kawałki po około 12cm, obcinamy końcówki i wydrążamy miąższ. W sumie mi wyszło 6 kawałków.

W misce mieszamy mięso mielone, przepuszczony przez praskę czosnek i białe wino. 


Wypełniamy bagietkę mięsem mielonym 


i kroimy na plastry o szerokości 1,5 cm.
Serwowanie bagietki wypełnionej salsiccią.
Możemy moczyć w roztrzepanym jajku i smażyć na oliwie lub na patelni teflonowej lub ceramicznej bez udziału oliwy z listkiem szałwii czy tymianku.
Tu zależy od Waszego wyboru. Ja osobiście mocze w roztrzepanym jajku i smażę na oliwie. Podaje jako grzanki.
Smacznego !

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie, strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A można zapiec w piekarniku? brzmi świetnie i wcale nie wydaje się trudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, ale myślę, że nie będzie problemu z takim wykonaniem ;-)

      Pozdrawiam serdecznie

      Renata

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.