14 sierpnia 2014

Konkurs "Fantazyjna trasa po Włoszech"

Witam serdecznie!
Uwaga! Uwaga! Mam dla Was super niespodziankę!
Postanowiłam zorganizować mini-konkurs blogowy pod tytulem "Fantazyjna trasa po Włoszech".
Co zrobić aby wziąć udział w konkursie?
Zapraszam ;-)



Oto Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Kalejdoskop Renaty.
2. Konkurs trwa od 14.08.2014 do 12.09.2014.
3. Sponsorem nagród jest autorka bloga Kalejdoskop Renaty.
4. Do wygrania przewodnik i małe coś tam, prosto z Włoch(zdjęcie).
5. Brać w nim udział może każdy(stary czy nowy fan), z adresem docelowym w Polsce(może być rodzina, paczka musi być wysłana na adres na terenie Polski).
6. Aby wziąć udział w konkursie należy być fanem mojego fanpagu.
7. Na własnym profilu Facebooka udostępnić tekst, który znajdziecie poniżej.
8. 
Należy wymyślić najbardziej ekscytującą trasę tygodniową po Włoszech.
Wielu z nas planuje trasę przed wyjazdem. Ciekawa jestem czy macie jakąś Wasz
ą trasę po Włoszech, która chcielibyście się ze mną podzielić.
Plan trasy powinien zawierać: tytuł wyprawy, listę miejsc odwiedzonych w trakcie wyprawy oraz kilka zdań na temat czemu tam. Wysyłamy trasę na mój mail kalejdoskoprenaty@gmail.com.

W mail kalejdoskoprenaty@gmail.com musicie mi dać pozwolenie na jej udostępnienie, tzw. prawo autorskie do publikacji Waszego tekstu.
9. Nagrodzę jedną osobę. Zwycięzcą będzie ten, kto wyśle mi najciekawsz
ą trasę.
10. Werdykt zostanie ogłoszony 15.09.2014.
11. Trzeba zapoznać się z regulaminem konkursu.
12. Nagrodę wysyłam w ciągu 2 dni od kontaktu z osobą, która wygrała. Jeśli ktoś nie zgłosi się w ciągu 4 dni od ogłoszenia wyników to nagroda przepada i następuje kolejny wybór osoby.
Powodzenia!!!


Tekst do skopiowania na Waszym profilu facebook'a:
Uwaga! Uwaga! Mam dla Was super niespodziankę!
Co trzeba zrobić? To proste:
1. Polub fanpage https://www.facebook.com/pages/Kalejdoskop-Renaty/.
2. Zapoznaj się z regulaminem konkursu (link http://kalejdoskoprenaty.blogspot.it/2014/08/konkurs-fantazyjna-trasa-po-woszech.html ).
3. Udostępnić zdjęcie wygranej na waszym profilu z tym co tutaj napisane.
Konkurs trwa do 12 września 2014 do północy.
Zapraszamy do wzięcia udziału !
http://kalejdoskoprenaty.blogspot.it/
 
Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)

3 komentarze:

  1. Renato,

    Świetny pomysł!:) Włochy, to moja wielka miłość od lat. Gratuluję pomysłu na taki konkurs, chyba się skuszę i zacznę obmyślać co nieco i kto wie, może to będzie plan, który uda się zrealizować w przyszłe wakacje!

    Życzę miłego dzionka i do przeczytania:)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu,
      Cieszę sie, że Ci się podoba ;-)
      Zapraszam zatem do uczestnictwa :-)

      Pozdrawiam

      Renata

      Usuń
  2. Super pomysł konkurs i jakie pyszne nagrody :-) Kocham Włochy <3 Już się biorę za stworzenie mojej trasy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.