22 lipca 2014

Sałatka z arbuza i sera fety

Scroll down for English

Dziś chciałabym Wam zaproponować bardzo wyjątkową sałatkę. Lekka, orzeźwiająca sałatka z arbuza, sera fety i bazylii. Zawsze  mile widziana u mnie w upały. Idealna na lunch, ponieważ obecność arbuza syci.
Sałatka może być również podawana jako szybka przekąska w szklance.
Zapraszam ;-)  


Składniki dla 4 osób:
  • 400 g arbuza
  • 200 g sera feta
  • 10 listków bazylii
  • 2 listki mięty
  • 1 łyżka octu balsamicznego
  • sól
  • pieprz
  • 20 ml oliwy z oliwek
Przygotowanie:

Arbuza kroimy w kostkę i małym nożykiem usuwamy wszystkie pestki. Wrzucamy do dużej miski. Fetę odsączamy, kroimy w kostkę. Do dużej miski przekładamy arbuza i ser, dodajemy miętę i bazylię. Mieszamy olej z oliwek, ocet balsamiczny, sól i pieprz. Skrapiamy sałatkę odrobiną sosu, mieszamy i natychmiast podajemy.

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)

In the English version

Watermelon and Feta Salad


Ingredients for 4 people:
  • 400 g watermelon
  • 200 g feta cheese 
  • 10 basil leaves 
  • 2 mint leaves 
  • 1 tablespoon balsamic vinegar 
  • salt 
  • pepper 
  • 20 ml olive oil
Preparation:

Watermelon cut into cubes and a small knife remove all the seeds. Put into a large bowl. Feta cheese cut into cubes. Put nn a large bowl the watermelon and cheese, add the mint and basil. Mix olive oil, balsamic vinegar, salt and pepper. Sprinkle the salad a bit of sauce, stir and serve immediately.

6 komentarzy:

  1. świetna sałatka, idealna na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zrobiłam i pożarłam! rewelacyjne! dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i nie ma za co ;-)

      Pozdrawiam serdecznie

      Renata

      Usuń
  3. Pyyycha! U mnie bez mięty i octu balsamicznego, bo nie miałam, ale i tak wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za połączenie smaków!! musze chyba wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej!!!

      Pozdrawiam serdecznie

      Renata

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.