26 lutego 2014

Konkurs z podróżą w tle

Witam serdecznie!
Uwaga! Uwaga! Mam dla Was super niespodziankę!
Postanowiłam zorganizować mini-konkurs blogowy z podróżą w tle. Jeśli podróże oprócz ciekawości potęgują Twój zachwyt nad poznawanym światem to to jest konkurs dla Ciebie.
Zadanie konkursowe nie będzie trudne.
Co zrobić aby wziąć udział w konkursie?
Zapraszam ;-) 


Oto Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Kalejdoskop Renaty.
2. Konkurs trwa od 26.02.2014 do 20.03.2014.
3. Sponsorem nagród jest autorka bloga Kalejdoskop Renaty.
4. Do wygrania małe coś tam, prosto z Włoch. Tym razem ksiazka Matthew Fox"Apetyt na Italię", kalendarz z Wenecji na 2015 rok i mała maseczka karnawałowa z Wenecji!!!
5. Brać w nim udział może każdy(stary czy nowy fan), z adresem docelowym w Polsce(może być rodzina, paczka musi być wysłana na adres na terenie Polski).
6. Aby wziąć udział w konkursie należy być fanem mojego fanpagu.
7. Na własnym profilu Facebooka udostępnić tekst, który znajdziecie poniżej.
 

8. Musicie mi wysłać zdjęcie z podroży, które Was zaciekawiło i zachwyciło. Napisać mi co Was na tyle zachwyciło, że postanowiliście wysłać je na konkurs. Opis max. w trzech zdaniach.W email kalejdoskoprenaty@gmail.com musicie mi dać pozwolenie na jego udostępnienie, tzw. prawo autorskie do publikacji zdjęcia i opisu.
9. Nagrodzę jedną osobę. Zwycięzcą będzie ten, kto mi wyśle najciekawsze zdjęcie i najciekawszy opis.
10. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone po 25.03.2014.
11. Trzeba zapoznać się z regulaminem konkursu.
12. Nagrodę wysyłam w ciągu 2 dni od kontaktu z osobą, która wygrała. Jeśli ktoś nie zgłosi się w ciągu 4 dni od ogłoszenia wyników to nagroda przepada i następuje kolejny wybór osoby.
Powodzenia!!!


Tekst do udostępnienia na Facebook'u

 
Witam serdecznie!
Uwaga! Uwaga! Mam dla Was super niespodziankę!
Postanowiłam zorganizować mini-konkurs blogowy z podróżą w tle. Jeśli podróże oprócz ciekawości potęgują Twój zachwyt nad poznawanym światem to to jest konkurs dla Ciebie.
Co trzeba zrobić? To proste:
1. Polub fanpage https://www.facebook.com/kalejdoskoprenaty.
2. Zapoznaj się z regulaminem konkursu.
3. Udostępnić zdjęcie wygranej na waszym profilu z tym co tutaj napisane.
Konkurs trwa do 20 marca 2014 do północy.
Zapraszamy do wzięcia udziału !
http://kalejdoskoprenaty.blogspot.it/


Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.