11 grudnia 2013

Konkurs świąteczny

Witam serdecznie!
Uwaga! Uwaga! Mam dla Was super niespodziankę! 

Z okazji zbliżających się Świąt i z okazji 300 posta oraz 200.000 wizyt na moim blogu postanowiłam zorganizować mini-konkurs blogowy.
Do wygrania małe coś tam, prosto z Włoch. Tym razem - smakołyki świąteczne!!!
Masz ochotę na pyszności z Włoch?
Co zrobić aby wziąć udział w konkursie?

Zapraszam ;-)


Oto Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Kalejdoskop Renaty.
2. Konkurs trwa od 11.12.2013 do 05.01.2014.
3. Sponsorem nagród jest autorka bloga Kalejdoskop Renaty.
4. Do wygrania małe coś tam, prosto z Włoch. Tym razem - smakołyki świąteczne!!!
5. Brać w nim udział może każdy(stary czy nowy fan), z adresem docelowym w Polsce(może być rodzina, paczka musi być wysłana na adres na terenie Polski).
6. Aby wziąć udział w konkursie należy być fanem mojego fanpagu.
7. Na własnym profilu Facebooka udostępnić tekst, który znajdziecie poniżej.
8. Wyslac mi przepis, super przepis, który mnie zaciekawi, który pozniej ja przygotuje i podam przepis na moim blogu.W email kalejdoskoprenaty@gmail.com musicie mi da
ć  pozwolenie na jego udostępnienie, tzw. prawo autorskie do publikacji przepisu.
9. Nagrodzę jedną osobę.
Zwycięzcą będzie ten, kto mi wyśle najciekawszy przepis. 
10. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone po 06.01.2014.
11. Trzeba zapoznać się z regulaminem konkursu.
12. Nagrodę wysyłam w ciągu 2 dni od kontaktu z osobą, która wygrała. Jeśli ktoś nie zgłosi się w ciągu 4 dni od ogłoszenia wyników to nagroda przepada i następuje kolejny wybór osoby.


Powodzenia!!!


Tekst do skopiowania na Waszym profilu facebook'a:

Uwaga! Uwaga! Mamy dla Was super niespodziankę!
Z okazji zbliżających się Świąt, postanowiłam zorganizować dla Was konkurs, w którym do wygrania będa smakołyki świąteczne.
Co trzeba zrobić? To proste:
1. Polub fanpage https://www.facebook.com/pages/Kalejdoskop-Renaty/.
2. Zapoznaj się z regulaminem konkursu.
3. Udostępnić zdjęcie wygranej na waszym profilu z tym co tutaj napisane.
Konkurs trwa do 5 stycznia 2014 do północy.
Zapraszamy do wzięcia udziału !

http://kalejdoskoprenaty.blogspot.it/ 

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny :-)



2 komentarze:

  1. Jak dla mnie za ambitne, bo kucharka ze mnie raczej odtwórcza niż twórcza, ale mam nadzieję, że ktoś Cię zaskoczy super pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie już mnie zaskoczył ktoś, zobaczymy co będzie dalej.
      Tak szybko rezygnujesz?

      Pozdrawiam serdecznie

      Kalejdoskop Renaty

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.