4 kwietnia 2013

Spaghetti z oregano, kiełbasą pikantną i papryką

Gdy brak mi pomysłu na obiad, spaghetti jest zawsze dobrym wyjściem z sytuacji. To jedna z tych potraw, które nigdy się nie nudzą. Można by je jeść codziennie.
Dzis moja propozycja to spaghetti z oregano, kiełbasą pikantną i papryką.
Ja uwielbiam tą pastę...mniam mniam.
Co tu będę was czarować, spróbujcie sami. 




Składniki na 4 osoby:
  • 400 gr makaronu spaghetti
  • 1 szalotka
  • po jednej czerwonej i żółtej papryce
  • pęczek świeżego oregano
  • 200 gr kiełbasy pepperoni pikantnej
  • 4 lyzki Oliwy z oliwek
  • sól
  • szczypta papryki słodkiej
  • świeżo zmielony kolorowy pieprz
  • 200 ml śmietany
Przygotowanie:

Szalotkę siekamy drobno. Myjemy papryki, usuwamy gniazda nasienne i kroimy na paski. Połowę oregano siekamy, a resztę pozostawiamy do dekoracji. Kiełbasę pepperoni kroimy w dość grube plastry. Na dużej patelni rozgrzewamy oliwę z oliwek i przesmażamy na niej szalotkę. Dolewamy szklankę wody i dusimy 5 minut. 


Dodajemy kiełbasę i szczyptę papryki slodkiej i gotujemy na dużym ogniu. 


Dodajemy papryki i gotujemy pod przykryciem 15 minut. 


Na samym końcu dodajemy śmietanę i gotujemy minutę. 

Przypraw solą i pieprzem. Spaghetti ugotuj al dente zgodnie z przepisem na opakowaniu. Odcedzony makaron dodaj do sosu, dokładnie wymieszaj i podawaj. Udekoruj oregano.

Smacznego!


Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku lub google+, dziękuję za odwiedziny:) 


11 komentarzy:

  1. najbardziej lubię właśnie takie spontaniczne pasty :) pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że w przypadku braku pomysłów na obiad, to spaghetti jest zawsze dobrym i niezawodnym rozwiązaniem, a im mniej skomplikowany przepis tym lepiej :) Bardzo interesujące danie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się u Ciebie bardzo, obawiam się tylko, że jeśli zostanę na dłużej, czeka mnie potem porządna dieta ;) Jest włosko, jest pysznie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam co raz częściej;-)
      Można zawsze wyrzucić wagę;-D
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Pyszne jak zawsze,a do tego szybkie i nie trudne w przygotowaniu:)Mniam:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
Cieszę się, że tu jesteś :-)
Jeszcze bardziej się ucieszę, jeśli zostawiasz ślad po sobie.