środa, 2 stycznia 2013

Pieczarki faszerowane z sosem czosnkowym

Organizujesz imprezę i nie wiesz, czym zaskoczyć gości?
Ten przepis Ci pomoże.
Do dzisiejszej propozycji używamy tylko dużych kapeluszy, gdyż małe nie dadzą się nafaszerować. Do farszu potrzebujemy tylko kilku składników, co nie zmienia faktu, iż efekt końcowy będzie rewelacyjny.
Zapraszam ;-)

Najlepsza przystawka na imprezę czy Sylwestra!

Składniki na 16 dużych pieczarek:

  • 16 dużych pieczarek
  • 100 gr sera cheddar 
  • 5 plastrów bekonu 
  • pęczek szczypioru 
  • 1 kostka rosołku własnej roboty  albo łyżka naturalnej Vegety
  • sól i pieprz do smaku
Na sos czosnkowy:
  • 5 łyżek majonezu
  • 1 łyżka musztardy delikatnej 
  • 1 łyżka oliwy 
  • 3 ząbki czosnku 

Przygotowanie:

Gotujemy 1 l. wody z kostką rosołową. Pieczarki myjemy, pozbywamy się nóżki i na kilka chwil wrzucamy do gotującej się wody z kostką rosołową.
Jak przyszykować pieczarki?
Delikatnie wyciągamy i osuszamy.
Jak podać pieczarki faszerowane?
Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Smarujemy pędzelkiem nasączonym oliwą wewnątrz pieczarek.
Następnie do pieczarek wkładamy starty cheddar, 
Najlepsza przystawka na imprezę czy Sylwestra!
posypujemy je posiekanym szczypiorkiem.
Najlepsza przystawka na imprezę czy Sylwestra!
Każdy plaster bekonu dzielimy na 4 części, i pokrywamy nim pieczarki. 
Najlepsza przystawka na imprezę czy Sylwestra!

Układamy wszystko na blasze i do piekarnika (200 stopni) na około 10 -15 minut.
W międzyczasie szykujemy sos. Mieszamy majonez razem z oliwą i musztardą. Dodajemy do niego czosnek przeciśnięty przez praskę.
Podajemy pieczarki na ciepło z sosem czosnkowym do smarowania.
Smacznego!


Spodobał Ci się tekst? Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:
  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę. 
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku. Codziennie nowe zdjęcia, inspiracje, ciekawe informacje. 
  • Dołącz do mojej grupy Włochy po mojemu. 
  • Śledź mnie na Instagramie @kalejdoskoprenaty!
  • Otrzymuj ‚List z Włoch’ zapisując się na newsletter.


Pozdrawiam

Renata

 

 

 

Share:

7 komentarzy

Szana pisze...

wow! jakie to musi być smaczne, a zarazem proste, dla mnie bomba :))
pozdrawiam ciepło,
Szana :)!

Unknown pisze...

Proste do zrobienia i szybkie,dobre na imprezę.
Pozdrawiam serdecznie:)
Renata

Unknown pisze...

przepyszne - nawet nie wiem kiedy zniknela cala blaszka i wszystkim bardzo smakowalo! dziekujemy i pozdrawiamy!

Kalejdoskop Renaty pisze...

Cieszę się ogromnie.
Zawsze miło jak ktoś robi moje przepisy i jest jeszcze z tego zadowolony.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam coraz częściej :-)

Kalejdoskop Renaty

Sznupkowie pisze...

o rany Renata, całe życie człowiek się uczy..;) Pieczarki do rosółku..;) nigdy bym nie wpadla - muszą byc pyszne!

Nika Vigo pisze...

Kurczę, a ja przed kolacja :) spróbuje przy najbliższej okazji :)

Kalejdoskop Renaty pisze...

Polecam jak najbardziej, u mnie zawsze znikają z prędkością światła :-)

Pozdrawiam serdecznie

Kalejdoskop Renaty

Kalejdoskop Renaty