niedziela, 30 grudnia 2012

Menu sylwestrowe 2012

Wiele osób decyduje się na spędzenie sylwestra w domu w gronie rodzinnym, bądź też wśród zaproszonych znajomych i przyjaciół. 
Wiadomo powszechnie, że jest to tańsza wersja spędzenia sylwestra. Nie musimy się wykosztowywać na drogie wyjścia na bal czy inne imprezy sylwestrowe. 
Jednakże, organizując sylwestra w domu ciąży na nas odpowiedzialność stworzenia oryginalnego menu sylwestrowego, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Większość proponowanych przepisów jest prosta, no i oczywiście z mojego bloga, można je przygotować wcześniej, tak, aby nie stać przy garach gdy goście są już w domu, ustawić na stole a potem tylko, świetnie się bawić i przywitać Nowy Rok.
Planując sylwestrowe menu ukierunkujecie się jego lekkostrawną i przyswajalną formułę. Nie powinno w nim zabraknąć małych przekąsek. Warto podać przynajmniej przygotować jedno gorące danie, które rozgrzeje żołądek i zapewni energię na całą noc.
Małe przekąski są chyba najbardziej lubianą formą kulinarnej części wieczoru. 
Także wybór menu sylwestrowego jest bardzo duży i najlepiej dla gości przygotować danie, które są naszą specjalnością.
Ja chciałabym wam zaproponować przepisy z mojego bloga.

Zimne i ciepłe przekąski oraz przystawki


Dania na ciepło na obiadokolację lub nad ranem

Makaron z pesto oliwkowym 
Małże w ziołach prowansalskich
Trofie z radicchio i gorgonzolą
Boeuf Bourguignon czyli wołowina po burgundzku


Pieczywo

Focaccia z kozim serem i orzeszkami piniowymi
Muffiny z cukinią i szczypiorkiem
Pain d'épi - chlebek francuski w kształcie kłosa


Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu i coś stworzycie z mojego bloga.
Nie wiem czy jutro będę miała czas, więc dziś składam Wam życzenia aby nadchodzący Nowy Rok 2013 był dla Was łaskawszy od obecnego i przyniósł Wam wiele szczęścia.



Share:

Brak komentarzy

Kalejdoskop Renaty